Stian Børresen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Jeg låste opp bilen idag når jeg skulle på jobb og dro i dørhåndtaket der jeg merker at døra ikke vil opp.. Jeg låste og åpna igjen flere ganger uten hell. Jeg gikk så inn fra passasjer siden og dro i håndtaket inni bilen, ikke faen.. Døra går ikke opp fra noen av stedene:S Hva er feil? Bilen er en E36 318is 9/1992 mod coupe. Noen som har vært borti lignende? Og hvordan får jeg opp døra igjen slik at jeg får tatt av dørtrekket og slikt?
Thewiz Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Offopic: Har ikke du 325, ikke 318is? Ontopic: det er sikkert håndtakene som har hoppet av vaieren. Prøv å ta av dørhåndtakdekelet (på innsiden) og huk tak i waieren eller plastikken rundt og dra litt i den.
Stian Børresen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Jo, den er godkjent ombygd til 325. Men råchassiet er fra 318is. Men tviler på at det skal ha noe å si sånn delemessig i dørene:) Jeg må prøve det i morgen. Må få opp den døra der om jeg skal få byttet eventuelle deler inni der:\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå