Samoz Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Vurderer å selge 39'en min. Er en bil broren min kjøpte for ca 7 år siden, så kjøpte jeg den av han fordi han måtte bli kvitt den omgående pga utenlandflytting. Bilen har hatt jevnlig med servicer, skal ta en ny oljeservice nå snart var planen. Bilen er akkurat EU-Ok med null feil og årsavgift er betalt. Rullet 238k ca. Jeg er veldig fornøyd med bilen, god å kjøre. Thigt og fin i både string og drivverk. Denne er ikke oppbrukt eller rævkjørt. kun normal dagligdags bruk. Men noe negativt er kommet med åra. Bilen er grønn met. Dårlig skygging av lakk på framskjerm Noe lakkrust her å der Bulk rettet rundt venstre nyre fremme, men lakk har reagert med grunning. Armlene på førerdør løsnet/knekt i skruefeste Sprekt list på dash på passasjersiden. Noe slitt ratt. En idiot som har vært borti siden på bilen, så er en antydning til bulker under lister på begge dører på passasjersiden, så lister er ikke helt 100. Piggfrie 15 dekk på vinter. 17" på sommer med dekk som må byttes. 2xElvinduer Telefon Bitteliten spoiler på luka Nyere lykter bak og fremme. Skinn. Satt på et år gamle 8.5-9.5 ha med Yokohama dekk. Bakdekk må byttes om ikke lenge. Pris: Bud. Har ikke aning for hva jeg kan ta igjen for bilen. Bytte evnt. Bilder kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå