Re4lP0wer Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Da tok motoren i min e30 kvelden. Bilen er en 316 med en 318 motor. Så lurte jeg på hva som er minst jobb og sette oppi? Har en m50b20 motor jeg kan sette oppi, eller en 1,8is motor ifra e36. Mest lyst til å sette oppi 2litern, men må for øyeblikket gå for det som er kjappest og minst arbeid. Må jeg bytte mellomaksel, bunnpanne, innsug, hjerne, radiator?!? Litt blank her.. Hjelp. Trenger svar fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 1.8 is motoren er mye enklere å få godkjent i vognkortet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Har ikke noen planer om å få det godkjent. Planen er bare og få bilen til å gå igjen fortest mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 tar ikke lang tid og kaste oppi 2 litern:) e34 bunpanne og olje sil, e36 motor fester og litt koblir av lednigsnett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå