oskar Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Nylig kjøpt en e36 318is sedan 1997 mod, 1.9l (den med m44). Har ett litt snodig problem, vinduene og takluken funker bare visst jeg opner en dør, samme hvilken dør jeg opner (har ikke testet med bakdørene, men der er det sveiv) hva kommer dette av? Forrige eier kan ikke huske når det begynte, men han har byttet tenningslås, kan det ha noe med det å gjøre?
KrHeLl Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Har du sjekket alle sikkringene for vinduene? Ut fra koblingsskjemaet over bilen ser jeg en ledning som går fra "STARTING/CHARGING system" til div. forbrukere, blant annet ZKE-modulen som styrer vinduer, sentrallås og intereørlyset., kanskje denne har fått seg et brudd. Ut fra starteren på bilen skal det gå en sort/grønn ledning som går inn på pinne 12 (CONN10182) på ZKE-modulen. Mål denne kabelen.
oskar Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 takker for hjelp hvor finner du koplingsskjema?
KrHeLl Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 takker for hjelp hvor finner du koplingsskjema? E36 Bentley Service Manual: http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 67601.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå