NeonMuffler Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 hva er normalt oljetrykk på en M50 motor når den har gått seg ordentlig varm? min ligger stabilt på 1,2-1,3 på tomgang, men ved rusing går den opp til 4 bar umiddelbart. tror det er i orden, men greit å høre
bmw_roadkill Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 helt perfekt oljetrykk det der... 4 bar max er det den skal være. går den under 05-06 bar v varm motor bør du bytte pumpe. noe jeg må
NeonMuffler Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 ah supert et spm til, hvordan kan koble til oljetemp på min? bilen er en e34 m50b25, med m5 unstrumenthus. hadde vært fint å brukt org temp som er på m5
OLEZZ Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Vanligvis monterer man et annet oljefilterlokk med uttak. Jeg har et lokk med uttak til kjøler, og to følere. Ellers finnes det også bunnplugg med hull til giver på ebay.
NeonMuffler Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 men er det normalt noen ledninger jeg kan koble meg inn på slik at jeg får brukt tempen i instrumenthuset? har uoriginalt lokk med trykksensor og mating til turbo. så er ikke værre enn å borre hull til enda en føler. men lurte om om det er noe som kan brukes org på motoren
OLEZZ Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 nei, men hadde jeg vært deg ville jeg montert y-kobling ved oljetrykksbryteren, og flyttet olje til turbo dit, og temp på lokket.
NeonMuffler Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 hvorfor? den får jo nok trykk fra der den er alt nå
OLEZZ Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 ja, men bare slik at du får en utgang til tempføler. Men hvis det ikke er noe problem å lage et nytt uttak så er det ikke nødvendig.
NeonMuffler Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 ah ok skjønner. skal se hva man får til, oljetemp er hvertfall lurt å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå