Anders92 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Kjøpte en sånn tv spiller der man trykker på knappen og skjermen kommer ut. Har kobla den i bilen, og vrir om tenninga, får lys i den og det står power on eller noe på den lille skjermen før den bare slokner, og ingen knapper funker. Når jeg skrur av tenninga igjen blinker det en gang og man hører det slutter strømmen til høyttalerne. Har har jeg kobla strømmen feil, eller er den dau? Den er vel riktig kobla med strøm når den skrur seg på? Mvh. Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Er vel bare å måle om dem får nok strøm. (måler spenningen mens du trykker på spilleren) Gul ledning skal få strøm ifra batteriet. Rød ledning skal få strøm ifra tenningen. Sjekk om dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Skal prøve en ting imorra, for å si det sånn.. Gidder ikke si hva det er før jeg har sjekka det. Men skal si ifra om det var rett eller galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Det kan være for tynne ledninger originalt til den nye spilleren. Dette klarer du å måle for da vil spenningen gå ned når du skal styre på med spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Greia er at den rekker å gi velkomstmeldinga og lyse i et par sekunder før den blir mørk. Deretter nada. Helt til man vrir av tenninga, og ser at det blinker en gang i lyset, og hører den kutter strømmen på høytalerne. Skal få satt den rett ut fra batteriet imorra og utelukka feil på spillern. Noen som vet merke og modell på spilleren forresten? Ingen klistremerker på den som forteller hva det er. Logo står høyst sannsynlig på den skjermen jeg ikke får ut. Er med GPS og hele den rekka der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Det er vanskelig å si hvilken spiller det er uten å se den da Når det gjelder strømmen, så høres det nesten ut som du har koblet rød til feil sted på tenninga, slik at den får strøm bare når du drar rundt starteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Prøvde å sette jording, + rød og gul direkte på pluss polen batteriet. Men fremdeles vil den ikke mer. Er det noe jeg gjør feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Prøvde å sette jording, + rød og gul direkte på pluss polen batteriet. Men fremdeles vil den ikke mer. Er det noe jeg gjør feil da? Ja, hvis du satte alle tre på pluss så .... Neida, regner med du jordet den svarte ledningen, og hvis spilleren ikke vil da heller, så er det noe feil med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Ja. Såklart gikk jordinga på minuspolen Hm. Lurer på om det ikke må bli en innkreving her asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå