Gå til innhold

Spiller med skjerm får strøm og lyser litt, men stopper.

Anbefalte innlegg

Kjøpte en sånn tv spiller der man trykker på knappen og skjermen kommer ut. Har kobla den i bilen, og vrir om tenninga, får lys i den og det står power on eller noe på den lille skjermen før den bare slokner, og ingen knapper funker. Når jeg skrur av tenninga igjen blinker det en gang og man hører det slutter strømmen til høyttalerne.

Har har jeg kobla strømmen feil, eller er den dau? Den er vel riktig kobla med strøm når den skrur seg på? 536c28d3-45ea-18d0.jpg

Mvh. Anders92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at den rekker å gi velkomstmeldinga og lyse i et par sekunder før den blir mørk. Deretter nada. Helt til man vrir av tenninga, og ser at det blinker en gang i lyset, og hører den kutter strømmen på høytalerne. Skal få satt den rett ut fra batteriet imorra og utelukka feil på spillern.

Noen som vet merke og modell på spilleren forresten? Ingen klistremerker på den som forteller hva det er. Logo står høyst sannsynlig på den skjermen jeg ikke får ut. Er med GPS og hele den rekka der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sette jording, + rød og gul direkte på pluss polen batteriet. Men fremdeles vil den ikke mer. Er det noe jeg gjør feil da?

Ja, hvis du satte alle tre på pluss så :P.... Neida, regner med du jordet den svarte ledningen, og hvis spilleren ikke vil da heller, så er det noe feil med den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...