oddrey Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Jeg driver å kikker meg om etter en M3, hva skjer med prisene på disse bilene? Alle som ligger på Finn blir liggende der lenge og det er veldig få som ser ut til å bli solgt. Eierne av disse må vel skjønne at for å selge så må prisen ned eller tar jeg veldig feil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Vell, eierne vil sikkert ikke tape halve bilen for å bli kvitt den fortest mulig. Brukt bil markede har ikke akk vært super i det sistet, og alt med stor motor blir liggende en stund, er kanskje ikke rart når 95 blyfri går for overkant av 16 på kjipe dager. Og sitter du på en strøken m3 e46 og ikke stresser med å selge den/har behov, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke beholde den en sesong til. Men klart, kommer du over en selger som er desperat etter penger, så får du den kanskje billigere, men er ikke ofte det skjer. Har sett på m3/m5/ og generelt bimmere med voksen motor i det sistet, og ja, de ligger lenge og ja til voksen pris. Så lenge de er originale og ikke ombygde da. Og i god tilstand. My 2 cent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hvis du synes M-bilene er stivt priset så får du hjerteinfarkt hvis du ser hva folk forlanger for en Audi RS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Eller AMG biler for den sagt skyld!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Det er vel ikke bare at det er stivt priset, men det ser ut som folk flest ikke er villig til å betale for det og da stiller jeg meg undrende til at eiere av disse bilene fortsatt (noen) overpriser bilene og lar de ligge på nettet i månedsvis. har man ikke hatt interesse for bilen etter noen måneder på nettet så er bilen sannsynligvis for dyr.( eller markedet dårlig) Men er kanskje som nevnt at folk ikke har dårlig tid når de selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Bilen blir solgt de! er ikke som å selge en skoda stv heller da. markedet for slike biler er ikke like stort som en vanlig bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 De senker ikke prisen før de må. Mange har sikkert et minimum av hva de selger for ellers beholder de den selv. Skjønner den godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå