krisasagen Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Som emne sier, jeg får ikke start på bilen min. Det høres ut som at det ikke er noe komp når jeg chinna den, det er bare en lang chinne lyd, ikke sann hakkete som er normalt. jeg driver å utdanner meg som bilmekaniker så jeg spurte lærern min i dag, å han var redd for at kjedet mitt hadde røke. men jeg vet ikke helt, det er vell meget liten sannsynlighet for? den gikk helt fint å rent før jeg stoppet den. Kan det være andre grunner for at den ikke starter?
bmw black jet Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Sjekk at det ikke er batteriet. Ta diagnose. Kan være mye forskjellig bensinpumpen feks.
Zipp0 Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Full gass og hold den på startern til den durer (opp mot 1 min), sikkert bare sur, da høres d ut som at den ikke har kompresjon..
OrjanBmw Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 pump pedalen mens du starter, opptil minuttet. hender at motor går sur. Hvis det virker kan du gjerne gå over systemet ved sjekk av plugger, bensinfilter og luftfilter for å forsikre deg om at det enkle er i orden. Hvis problemet fortsetter bør du sjekke mer avanserte ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå