Anders_M Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hei hei. Har oppstått et meget irriterene problem her, og håper noen kloke hoder veit hva. La om dekka på bilen i går, og soppene som gjorde dette glemte å skru av tenninga. Null batteri da jeg skulle starte bilen. Ikke at dette er noen big deal i seg selv men.. I dag når jeg skulle kjøre til jobb, så setter jeg på spotify som vanlig iphone via aux (aux orginalt i bilen) Trykka på rattet for å finne aux, men valget er rett og slett borte. Alt jeg har er cd og radio. Line inn volum eller hva nå det heter er også borte. Snakka med Bilia, og de mente at jeg måtte bestille time, og få lagt inn all programvare på nytt, minimum 2500kr sa han. Er det noe annet jeg kan gjøre? irriterene å punge ut med såpass mye. Bilen det gjelder er en bmw 320i, 2006. E91 (tror det er E91) Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Du har lest den andre tråden her inne med det same problemet? Akkurat dette problemet synes eg at bmw skal dekke gratis uansett alder på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_M Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Du har lest den andre tråden her inne med det same problemet?Akkurat dette problemet synes eg at bmw skal dekke gratis uansett alder på bilen! Prøvde å søke, men nei. fant ikke no. link? edit: Fant den, men stod ikke så mye mer der, men ja, kunne hengt meg på den tråden. Beklager. Mod kan bare fjerne denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg