eirska Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Selger pene BMW 17" med bra Nankang dekk: 225/45-17. Felgene er ikke kantkjørt og er uten skader. Selges fordi de ikke passer på min 520 E39, de passer E36 / E46. Pris: 3500,- Kan diskutere pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hvor holder du til og hva heter felgene, vil se bilde på bil Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirska Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Bor en halvtime nord for Kongsvinger. Er ikke sikker på hva de heter, og jeg har ikke bilde av de på bil Dette er fordi jeg kjøpte de av en med E46, og trodde de passet på min E39, men slik var det altså ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 kongsvinger er litt langt ikkje bra for har veldig lyst på de... Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Skal ikkje til bergens området i nærmeste fremtid? Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirska Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Hehe, nei skal ikke det Men nå er de solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Vist du noengang kommer over navnet må du bare pm'e meg, falt for disse Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå