rapidspeed Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 jaja nå har jeg kjøpt det og nå kjenner jeg at hodet snart tar fyr... får ikke kommet inn på oppsettet for å få offlinekartet på minnekortet til å virke.. hjelp.. får ikke til 3g nettverket.. fulgte med sånn usb sakk.. vært og hentet simkort og satt i men vet virkelig ikke hvordan jeg skal få dette til å fungere i det hele tatt. hjelp ønskes her og.. pleeease... og forresten mangler en del info i obc'en på spilleren.. og hvordan får man liksom opp pdc i spilleren.. bilen har jo pdc og greier på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Ingen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer inn og får satt navien til å navigere etter minnekortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 altså i offline modus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retbergen Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 tror ikke det er så mange som har denne ennå, men er selv spent på produktet. lag gjerne en guide når du er ferdig med å rive av deg håret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 jobber med saken...(både håret og spilleren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Har vært rimrlig frustrert jeg med inntil jeg fikk det for meg å prøve med en passiv usb hub.Lastet ned M3Evolution R1.221 Dynavin Android Rom fra http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=909077. Kobled til usb nettverskort å lastet ned copilot fra ux.Gikk som en drøm men uten usb-hubben funket verken nettverksortet eller blutootadaptere på android-delen.Må ha nettverksforbindelse for å laste ned kart for norge eller vilket land du enn vil ha.Etterpå funker alt offline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Har både sygic å navigon oppe å går i offlinemodus.Litt knoting til og begynne med inntil jeg fikk wlan opp å gå.Prøvde litt forskjellig av navigon,den versjonen jeg fikk opp å gå uten problemer er Navigon.MobileNavigator.Europe.v3.6.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalfors Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 HEi! monterte dynavin andorid idag. Fikk ingenting til å fungere. verken bt eller wifi. og cdplaten gikk ikke helt inn... fulgte også med et sdkort på 2gb men tror ikke det er noe på det. hjeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flèxi Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Noen som har denne som vet om det er mulig å skru av ryggesensoren? Den kommer opp når jeg tar den i R, men jeg har jo ikke sensorer på bilen, så den stopper bare musikken min og sjermbildet for ingenting. Den kommer bare jeg er innom R for å sette den i park.. ? Så kommer jeg meg heller ikke inn på wifi.. Men alt annet fungerer som det skal, tror jeg! Bra spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå