Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja nå har jeg kjøpt det og nå kjenner jeg at hodet snart tar fyr... :shock:

får ikke kommet inn på oppsettet for å få offlinekartet på minnekortet til å virke.. hjelp..

får ikke til 3g nettverket.. fulgte med sånn usb sakk.. vært og hentet simkort og satt i men vet virkelig ikke hvordan jeg skal få dette til å fungere i det hele tatt. hjelp ønskes her og..

pleeease... :roll::mrgreen::mrgreen:

og forresten mangler en del info i obc'en på spilleren.. og hvordan får man liksom opp pdc i spilleren.. bilen har jo pdc og greier på bilen...

Skrevet

Har vært rimrlig frustrert jeg med inntil jeg fikk det for meg å prøve med en passiv usb hub.Lastet ned M3Evolution R1.221 Dynavin Android Rom fra http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=909077. Kobled til usb nettverskort å lastet ned copilot fra ux.Gikk som en drøm men uten usb-hubben funket verken nettverksortet eller blutootadaptere på android-delen.Må ha nettverksforbindelse for å laste ned kart for norge eller vilket land du enn vil ha.Etterpå funker alt offline.

Skrevet

Har både sygic å navigon oppe å går i offlinemodus.Litt knoting til og begynne med inntil jeg fikk wlan opp å gå.Prøvde litt forskjellig av navigon,den versjonen jeg fikk opp å gå uten problemer er Navigon.MobileNavigator.Europe.v3.6.0.

• 1 month later...
Skrevet

HEi! monterte dynavin andorid idag. Fikk ingenting til å fungere. verken bt eller wifi. og cdplaten gikk ikke helt inn... fulgte også med et sdkort på 2gb men tror ikke det er noe på det.

hjeeelp :D

Skrevet

Noen som har denne som vet om det er mulig å skru av ryggesensoren? Den kommer opp når jeg tar den i R, men jeg har jo ikke sensorer på bilen, så den stopper bare musikken min og sjermbildet for ingenting. Den kommer bare jeg er innom R for å sette den i park.. ?

Så kommer jeg meg heller ikke inn på wifi.. Men alt annet fungerer som det skal, tror jeg! Bra spiller!

we8nvsq6t7abfs2i6bl1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...