jan magnus Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 hei. er det noen som vet hvordan man skal få handlet hos koed når man ikke har fått noe innloggingsinfo fra de? får bare opp at jeg må logge inn fordi epost adressen allerede er registrert . det står at etter første handel sendes det innloggingsinfo pr mail men jeg har ikke fått noe og det har gått en uke. noen triks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Har handlet flere ganger fra koed. Den innloggingsgreia har aldri fungert hos meg og har heller ikke vært noe stort problem. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Tror den innloggingssaken på koed har problem. Må lage nytt passord hver gang jeg skal logge inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har handlet flere ganger fra koed. Den innloggingsgreia har aldri fungert hos meg og har heller ikke vært noe stort problem.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 samme her. men nå har de begynt med at du må logge inn for å handle hvis det ikke er første gangen du handler. og når du legger inn samme email som du gjorde på forrige bestilling så går ikke bestillingen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå