tommanla Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Hei jeg henta en e34 520 igår. Vanos. Så røyk toppen. Av tidligere erfaringer så velger jeg heller og skifte hele motoren. Har en 2.0L 24v uten vanos på hånda nå. går det greit og bygge over ifra vanos til uten vanos? blir det krøll a det? eller blir det rett og slett bare et par ledninger til overs? BMW er jo så ømfintlig på mange områder så derfor jeg lurer.
Azeton Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Om du bruker alt fra nonvanos motor så går det. Vanosmotoren har siemensstyring og annet triggerhjul. Jeg har vanos topp til deg for 500 kr om du bestemmer deg for å. Ytte topp.
tommanla Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Om du bruker alt fra nonvanos motor så går det. Vanosmotoren har siemensstyring og annet triggerhjul. Jeg har vanos topp til deg for 500 kr om du bestemmer deg for å. Ytte topp. ytte topp? Så da er det rett og slett bare og hive i nonvanos motoren og la kobling til vanosen henge løst? og da blir det ingenting krøll? Er så finteknikk den elektronikken at.
Azeton Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Du må bytte ledningsnett og hjernen til motor. Bytte topp mente jeg
tommanla Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Du må bytte ledningsnett og hjernen til motor. Bytte topp mente jeg MÅ man det? snakka med ein som meinte på at det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå