Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fannt justeringsskruen. men men... fikk fjerna slakke men da ble den ufattelig treig på styringa. ville ikke rette seg opp i svinger. fikk justert sånn høvelig bra slik at det ble minimalt med slakke. men synes fortsatt den er tung på styringa. er dette noe kjennt fenomen på e39? svake tannstanger på dem?

Skrevet

Du har nok strammet for mye. Har hørt om flere som lekker, så kansje tannstanga ikke er den beste. Hadde litt av det samme på min og eg fikk ett tips om å ta til side v.mansjett og smøre tannstanga med tjukk grease på tennene, pass på å sving helt til høyre for å få mest mulig grease inn. Justerte tannstanga etter dette ble gjort. Kjenner ikke noe spesiell slakke lenger :)

Skrevet
Du har nok strammet for mye. Har hørt om flere som lekker, så kansje tannstanga ikke er den beste. Hadde litt av det samme på min og eg fikk ett tips om å ta til side v.mansjett og smøre tannstanga med tjukk grease på tennene, pass på å sving helt til høyre for å få mest mulig grease inn. Justerte tannstanga etter dette ble gjort. Kjenner ikke noe spesiell slakke lenger :)

okei. ja det kan jeg gjøre:) den lekker ikke olje. men skal fylle grease inni i begge ender etterpå:) takk for den du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...