orjan-b Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg skal "gå" frem på en motor som ikke har vært i bruk på 2 år, har nettop skiftet olje, olje filter og kjølevæske, men lurer på om jeg skal kjøre forsiktig på den og isåfall hvor lenge/langt? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Kan vel være lurt og starte den opp og la den gå seg skikkelig varm på tomgang først, så sjekker du olje og vann før du kjører pent de første mila, mulig det er unødvendig men det skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Jeg ville byttet plugger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Ta av toppdksel å ta litt olje på kammer. Så tar du av pluggledninger og kinner til oljelampa slutter å lyse. Kjør så som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan-b Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Okei, takk for svar Men er det mye jobb å ta av toppdekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedyIda Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Toppdekselet er relativt enkelt å ta av, operasjonen er gjort unna på ca 30 min fra du starter å demontere til du er ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Fyr opp og kjør pent avgårde på flat mark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg hadde kinna opp oljetrykk og starta og kjørt. 2 år er ikke så lenge. Vil du være sikker så ta ut pluggene, ha en skvett olje i sylindra og dra den rundt for hånd noen runder først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå