Gå til innhold

1995 730iA orientblå metallic til salgs


sungrazer
 Share

Anbefalte innlegg

Svigerfaren min selger sin 7'er som han sitter på som andre eier. Følgene er klippet fra annonsen på finn.no:

Jeg selger denne perlen av en bil til fordel for en mindre og nyere bil. Denne BMW 730iA'n har vært kjærlig behandlet og ikke vinterkjørt de siste 10 årene. I de senere år har mesteparten av forstillingsdeler blitt byttet, og det er satt på bilstein dempere rundt om. Det er også byttet frontrute med stilig grønt felt oppe, nye lykter foran og bak er også satt på.

Bilen har har hatt service jevnlig og er godt vedlikeholdt. I motorrommet har jeg nylig byttet vifteklutsj, vannslanger, toppdekselpakning, tennplugger, motorolje og girolje.

Det følger med nye sommerdekk på nye alufelger (ikke avbildet), nye vinterdekk på alufelg og de orgniale felgene er også tilgjengelig. Til bilen følger det også med orginal BMW takboks ( hvit, ikke lakket i bilens farge ) med tilhørende takstativ.

Til fordel for det gamle stereoanlegget med kasettspiller er det satt inn ny stereo m/dvd, navi, handsfree og med mulighet for tilkobling av tv. Orginalradio kan fås med.

Bilen fremstår slik som bildene viser, noen små lyter i lakken har den - men ikke spesielt mye til å være en 17 år gammel bil. Det er ingen synlig rust på bilen.

Km.stand 154000 km. Prisantydning: 110 000,- + omreg. Årsavgift inkl. Neste eu-kontroll er i april 2013.

vrmwgg3ztgz36r760ymn_thumb.jpg qh2c1ngvqgeglo6vbhc9_thumb.jpg

git1revq8uasssjwn0ak_thumb.jpg r7o9qftiundfq1jx3drj_thumb.jpg

htwiet8fd6c96hd4493q_thumb.jpg9h4pl5fzbpbe8hqw7rjq_thumb.jpg

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34323740

Bilen er i fantastisk god stand, og en drøm å kjøre. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en nyere 2001 E39 så hadde jeg tatt denne tvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...