badsha Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 M50b20 koker! bytta vannpume, termostat+hus! men fremdeles går den oppover mot det røde! det er ikke noen som helst form for vann i olja, ikke hvit damp fra eksosen heller.. når jeg prøver å åpne radiatorlokket smeller det skikeklig! det koker og puttrer i radiatoren:S i tillegg meker jeg trykk i begge rørene, og begge er like varme... hva er galt her???
Tom K Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Har du lufta anlegget skikkelig etter delebytte ? kan også være en gåen topp/pakning
Brian Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Høres nesten ut som sprekk i toppen. Ganske normalt at det blir brukbart trykk i systemet da.
badsha Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 har foreløpig brukt kun vann i radiatoren og ikke frostveske, har lufta så godt det går ann, vifta på max med varme, så tatt ut lufte skrua, fyllt på vann til boblene forsvinner. en etter tid så koker det og smeller i radiatoren, og begge røra blir meget varme! skulle det ha vært toppakning skulle det jo ha vært vann i olja samt hvit eksos, eller tar jeg feil her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå