alb Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Begge nøklene til vår bil sluttet brått å virke i ettermiddag. Bilen ble kjørt, låst, men så reagerte plutselig ikke på nøklene (begge ble prøvet) etter en halv times pause. Begge nøklene har vært brukt regelmessig. Det er ikke utskiftbart batteri på dem. Er det noen som kan si noe om hva dette kan skyldes, og hva vi evt kan gjøre? Bilen er ny for oss, og vi finner ikke noe i brukerhåndboken om dette.
Rsol Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 er dette stasjonsvogn eller sedan? Er det stasjonsvogn kan det være brudd i bakluke
alb Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Takk. Er det noe vi kan gjøre for å rette opp dette problemet? Vi har stasjonsvogn.
evi Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Jeg har ingen kjennskap til dette, men vil tippe å sjekke tilstanden på kabelene som går ut til bakluka. Finner du en med brudd, så må det skjøtes eller legges opp ny kabel
killarinc Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Dette skal da ikke ha noe med at nøklene fungerer eller ikke? Ville tatt en resett av nøklene sammen med bilen. Husker ikke helt hvordan man gjorde det men søk på det her på forumet eller google det så finner du det ut kjapt. Mine stoppet også og fungere og etter en reset så funket det fint igjen
argi520dat Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Jeg opplevde det samme. På min var det vann i antenneboksen under takspoiler. Du finner flere diy om du googler. Dette gjelder touring modeller og er et kjent problem.
HMW Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 +1 argi520dat Nesten garantert dette som er feilen. Killarinc, lurt å sjekke litt fakta først Et raskt søk på forum ville løst dette relativt raskt! Såfremt vi slutter å bruke disse håpløse samletrådene noen produserer.
killarinc Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 +1 argi520datNesten garantert dette som er feilen. Killarinc, lurt å sjekke litt fakta først Et raskt søk på forum ville løst dette relativt raskt! Såfremt vi slutter å bruke disse håpløse samletrådene noen produserer. Er vell greit og prøve det enkleste først?
spitz Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Meget kjent feil på E61 - støtter øvrige talere som mener det skyldes vann i antenneboksen over bakluke. Kan evt hjelpe å åpne og la forsterkeren tørke, så slipper du å bytte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå