Gå til innhold

Apekatt sin 2010 116d M-sport

Share

Anbefalte innlegg

Vær hilset, godtfolk!

Dette er min første BMW. Har vært Saab-mann fram til nå og det har jeg trivdes med. Men har alltid likt BMW, også er det ikke til å stikke under en stol at RWD er bedre enn FWD :P

Etter en del leting fant jeg da denne. Den er ikke så veldig godt utstyrt, men den har det jeg anser som nødvendig på 1-serie:

2-dørs.

M-sport pakke med sikkelig ratt

Hifi-professional (Tror jeg! 2 subber under setene og 8 høytalere)

Annen farge enn hvit og svart.

Utover det så er det ikke så veldig mye annet å nevne. Den har 18" BMW motorsport felger på sommeren, som ikke skal byttes ut da jeg synes de kler bilen utmerket. Bilen har gått 25000 og ble kjøpt med serviceavtale opp til 5 år eller 60000. Så dette er vel den mest fornuftige bilen jeg noengang har eid, hehe.

Planene videre for bilen er få og enkle:

Chiptuning. Muligens ESS, har ikke bestemt meg enda. Den har 118d-software nå, 143 hk.

DEPO-lykter. BMW er ikke BMW uten AE

Kanskje en veeeeldig lett toning av rutene, men dette er jeg ikke helt sikker på.

Har hatt bilen i en måned nå og jeg er stor-fornøyd. M-sport understellet kombinert med m-sport setene gjør den lille bilen til en særs morsom kjøreopplevelse, til tross for at den fyrer på fire sylindre og går på diesel.

Har ikke så veldig mange bilder, men de få jeg har etter etter en rask vår-shine. Bruker primært Swissvax-produkter, så dere kan se bort ifra at bildene er tatt utenfor selvvasken på statoil, brukte kun høytrykken der ;)

5xlvkngva2m1ugf9xse3.jpg

hgfmo0871odc15a7ww2r.jpg

n8w6y97ek6v3gyke2s53.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...