Steven Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Har ett komplett sett med vindusheiser, motorer og brytere for E30 4dørs. Elektriske vindusheiser komplett, 2000,- + evt. frakt.
Toralfen Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Dette kan man å fint montere i en to dørs. kjempe lett:D
Steven Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Dette kan man å fint montere i en to dørs. kjempe lett:D Man kan det altså? Det betyr da at jeg har 2 sett med vindusheiser til coupe? Har tenkt litt på om det gikk ser du.
Toralfen Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 jeg monterte ihvertfall fra en stv. jeg brukte kun de forran, å det gikk kjempe lett i en face-lift ihvertfall. motoren med ramma var en del sammen som jeg bare bytta ut med den som var der. la opp ledninger å lagde hull i midt konsollen til bryterene. om den rammen med motor fra bakdørene passer foran er jeg usikker på, men er jo bare å sammenligne de det:)
Steven Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 aah, sånn ja man bare flytter over motoren ja det går nok, fordi jeg tror selve ramma er lengre på coupedørene slik som dørene også er lengre. Men det skal testes, så da har jeg muligens motorer og styring til en coupe til overs om noen trenger. bare gi meg en pm
Toralfen Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 nei, man flytter også over ramma som motoren sitter i. den er lik på stv og cupe.
Steven Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 nei, man flytter også over ramma som motoren sitter i. den er lik på stv og cupe. Ja, det var vel det jeg også mente og forsto. Med ramma tenkte jeg hele vinduheisemekanismen
Toralfen Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 nei, man flytter også over ramma som motoren sitter i. den er lik på stv og cupe. Ja, det var vel det jeg også mente og forsto. Med ramma tenkte jeg hele vinduheisemekanismen aha:) ja tenkte det jeg å siden døra på en svt å er kortere. men gikk fint som bare det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå