Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår at det er et håpløst spørsmål. Kommer selvfølgelig ann på vedlikeholdsintervaller og bruk, men spørsmålet er likevel ikke helt på jordet føler jeg. Riktignok finnes det eksempler på biler som har havarert etter ekstremt kort tid, og vica verca biler som har rullet 500.000. Men hva kan man forvente?

Saken er den har jeg har funnet en pen bil, som virker godt holdt av en voksen og seriøs eier. Den nærmer seg imidlertid 230000 km og det er litt bekymringsverdig. Har blitt skiftet et par injectorer og turbo, men det er jo mye mer som kan gå galt med disse motorene også. Bør man holde seg unna å heller kjøpe bensinbil i samme prisklasse? Da får man litt økt forbruk riktignok, men kanskje bare en brøkdel av vedlikeholdskostnadene.

Skrevet

Hehe, så det ER du som er "konkurrenten" min ja ;)

Sett på noen av de i Bergen og? Bra at du så innlegget mitt om den i Egersund... Den var drøy.

Skrevet

;)

Ja det kan kanskje virke sånn..

Snakker vi lys blå e39 525DAT på Jæren? Har du sett den? Ja har sett de i Bergen, men vil helst ikke ha sort bil.. Står jo en med litt lavere km og nyere motor i Sandnes, men var litt kjip farge (beige) og kjipt utstyrt.

Skrevet

Ok, da får jeg avvente litt da.. Kult om du hadde sendt meg en liten rapport. Vi trenger jo ikke akkurat drive å ødelegge for hverandre så kanskje vi skulle enes om hver vår bil..? Sender deg mobilnr mitt på pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...