bmwgrace Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 fortsatt alt til slags, untatt 1 frontlykt. Kom med bud !!
bmwgrace Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 Dere som sender meg PM om dere skal ha, se å svar på dem da når jeg sier dere kan kjøpe dem?? Useriøst herifra til Moss...
bmwgrace Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Har du solgt venstre frontlykten? Kun passasjerlykten igjen Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Mariuspe Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Er den jeg trenger Egentlig trenger jeg xenon, men MÅ få bilen på vegen innen en uke og da funker det bedre å bare sette på ei lykt i mellomtiden istedet for et åpent hul . Hvor mye skal du ha for den?
bmwgrace Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Passasjerlykta passer da ikke på sjåførsiden ? 300,- Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
bmwgrace Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 FLERE SOM SPØR OM BLINKLYSA.. SKAL NOEN AV DERE SOM HAR SENDT MEG PM HA DEM ELLER?!?! Jævelig irriterende å sende PM også svarer dere aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå