watski Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Har en bmw 530dat 2000mod Fikk ladelampa på i dag, å det viser seg etter å ha målt at den ikke ladder lengre. Er det mulig å bytte børstebro på denne dynamoen? Er en valeo 2248296 Hvor får man tak i børstebro isåfall? Haster litt siden jeg har bare en bil.
Aroid Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Da må du klyv dynamoen. Står ikke på utsiden på denne typen.
watski Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 men vet du hvor man får tak i slike børster?
Aroid Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Der dem selger dynamoer. Vist jeg husker rett så tar du av svarte dekslet i bak om dynamoen så kan du skru ut børsten. Vist ikke jeg tar helt feil.
mudbug Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Har en bmw 530dat 2000modFikk ladelampa på i dag, å det viser seg etter å ha målt at den ikke ladder lengre. Er det mulig å bytte børstebro på denne dynamoen? Er en valeo 2248296 Hvor får man tak i børstebro isåfall? Haster litt siden jeg har bare en bil. Jeg kjøpte hele elektronic regulator inkludert børste. Dette er orginale fra Valeo. Jeg har forskjellig delenumnmer. OE Electronic Regulator for Valeo 12V. http://www.smithcoelectric.com/servlet/Categories
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå