jojr Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Merket i dag at den ene parklyspæra hadde gått men blinklyset på samme sise lyste (blinket ikke) Når jeg byttet pære slukket blinklyset. Noen som kan gjette seg frem til hva som er feil? Jeg har nettop byttet hovedmodul, kan den eller lysstyringsenheten gjøre at sån skjer?
lasseln Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Merket i dag at den ene parklyspæra hadde gått men blinklyset på samme sise lyste (blinket ikke)Når jeg byttet pære slukket blinklyset. Noen som kan gjette seg frem til hva som er feil? Jeg har nettop byttet hovedmodul, kan den eller lysstyringsenheten gjøre at sån skjer? Ingenting som er feil, dette er et "reserve" parklys. Bilen er kodet slik at om parklyset slutter å fungere, så vil blinklyset bli dimmet til en lysstyrke som tilsvarer 5w og overta jobben som parklys Blinklyset fungerer som normalt, det vil blinke i 21w den retningen du blinker.
jojr Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Takk det var da enda godt, etter lang jobb med feilsøking og til slutt bytte av GM så var det nummeret før bilen ble kastet. Det kunne jo fort se ut som en jordingsfeil i og med blinklyset lyste så mye svakere. Takk for hjelp
mspec Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 faktisk mange som liker dette utseendet og kopler ut parklysa for å få blink til å lyse
lasseln Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Jeg har faktisk en versjon av dette selv, bare koblet opp med en ekstra modul. Jeg har usa-blink i kombinasjon med angel eyes og synes det er en knall kombinasjon
mspec Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 er jo forsåvidt greit det,men de som kjører slik med canbusfeil...det hadde iaf ikke jeg klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå