jannis- Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 lurer på om noen vet om hvor man kan få valset hjulbuer bak på biln min? helst i nærheten av trondheim. lurer på om det kan være nokk å få brettet inn kanten, men usikker. noen som har litt peiling på dette? på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hei. Jeg trenger dette jeg også, har fått anbefalt www.valsespesialisten.no men usikker på om dette er noe seriøst. Viktig at jobben blir ordentlig utført for min del da jeg ikke vil måtte lakkere opp. Ta en telefon til han og hør. Han holder til i Ålesund, kjører til oslo området 4 - 14 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ble så jeg valset til aarhaug bil æ. Me veldi bra resultat utn at lakk sprakk. 500kr per hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 bilder? Kan få lagt ut noen litt senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå