mrrogne Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Hei, fikk 2 er feil på eu kontroll på fører vinduet mitt er el-vindu og det gjelder en e32 730 Problemet er: Vinduet går fint ned men når eg skal ha det opp igjen så trykker eg ned knappen så går det opp en 5 cm elns så stopper det da må eg trykke på knappen en gang til så hever det seg 5 cm så må eg trykke på knappen igjen osv heilt til det er oppe :S Har prøvd å bytte bryter men samme feil Har tatt av dør trekket men ser ikkje nokke feil Nokken som har nokken gode tips ?
killarinc Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 For mye motstand opp? Bytt vindusmekanisme eller ta det ut og smør det skikkelig. Motor pleier og bli litt sliten etterhvert og vis den da får for mye motstand som når vindu er på topp vil den stoppe
mrrogne Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Skinnene var godt smurt, men kan det hjelpe å smøre inn gummi pasning med silikonspray kanskje ?
killarinc Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Du må smøre selve motoren. Er som regel en trommel rett ved motor med mye vaier inni. Blir det trangt her så vil du få problemer
mrrogne Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Må eg ut med motoren eller er det så enkelt som en smøre nippel der en plass ? Og ka ska eg smøre med ?
killarinc Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Det må du se selv. Er sjelden nippel der men holder med og presse litt fett inn i rotoren med vaier
mrrogne Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Er ikkje nokke vire der, er tannhjul Såg ut som at tannhjulet som er på skinne mekanismen tar borti plata i døra ( viss dokke skjønne ) Ska prøve å få nokke gris i mellom i Morgan å sjå om det blir bedre da Prøvde å bøye stål plata litt vekk men funka ikkje så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå