Erlend E30 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hei jeg vurderer en bmw compact E36 316iA synes at compact er fine biler men smak og behag og lurer på : 1 er den morsom å kjøre selv om den er 316i ? 2 er den driftsikker ? M43 motor 3 er det en sportsknapp på den automaten ? 4 Hva er deres erfaringer med compacten ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Uten noe erfaring så kan jeg svare følgende: Automatgear og 1.6 liter (1.9l?) Anyways, det blir nok i overkant dødt, de er jo ikke akkurat noen racerbiler fra før. Hvordan den oppfører seg på veien hvis alt er som det skal kan nok oppleves som morsomt, hvertfall tilnærmet, da det er ålreite biler sånn sett. Med vanlig vedlikehold og ordentlig kjøring så er den vel like driftsikker som det meste annet Bmw har laget. Siden det er en compact - noe som er lite populært blandt den yngre bruker så er sjansene store at den er voksenkjørt og eid. Dette kan være en fordel mtp vedlikehold og driftsikkerhet. Jeg ville ikke forventet meg for mye var jeg deg, men for all del, sikkert en helt ok bil fra a-b. Personlig liker jeg ikke utseende på compacten, men det er jo smak og behag. Er bilen jevnt over bra og pen å se på, og prisen henger på greip, så er det vel ikke så dumt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Edit: Det er i allefall en höjdare sammenlignet med en Corolla;) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå