Bollis69 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned ny programvare (2012) til min proff navigasjon for en -04 525 DAT e61? Er det gratis, eller må jeg betale litt? Den plata som står i fønker ikke lenger.
gica Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hvis det er oppdatert kart etc etc til Naviasjonen du snakker om, kan du laste ned dette via piratbukta, eller kjøpe originalt via ebay eller bmw. Sistnevnte er ikke til å anbefale da de tar blodpris.
Bollis69 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Hvis det er oppdatert kart etc etc til Naviasjonen du snakker om, kan du laste ned dette via piratbukta, eller kjøpe originalt via ebay eller bmw. Sistnevnte er ikke til å anbefale da de tar blodpris. Det er nok en oppdatering jeg snakker om ja. Du har ikke tilfeldigvis web-adressa til piratbukta vel? Når jeg søker, så finner jeg bare ferieland, klatrevegg o.l.
gica Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hahah, er på jobb og her er adressen til piratbukta blocka. Kan sende deg en PM senere ikveld.
bjalle Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Eller kjøp billig her så vet du hva du får http://bmwnavigation.co.uk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå