Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ønsker å kjøpe en 5-serie i sedan som er '98 eller nyere (e39). Helst på vestlandet, men om det er et pent og billig eksemplar i bra stand reiser jeg hvor som helst i landet. Er interessert 520i, 523i, 525i og 528i. Altså, ikke diesel.

Kom med tilbud dere som har. :-)

Mvh. Robert

Skrevet

gubben til mutter har en 523ia 2000 mod reg sent i 99 gått ca 198000. alt av slitedeler er nytt og følger og med nye dempere bak bilen er i veldig god stand . grønn med beige sport skinn. pris 96000 bilder kan sendes

Skrevet
gubben til mutter har en 523ia 2000 mod reg sent i 99 gått ca 198000. alt av slitedeler er nytt og følger og med nye dempere bak bilen er i veldig god stand . grønn med beige sport skinn. pris 96000 bilder kan sendes

Tenkte meg en pris på opp til 50-60 tusen, så 96 tusen var desverre i høyeste laget. :)

Har en 96 mod e39 hvis interesse?

Har du litt informasjon med bilder og prisantydning?

Skrevet

Har ikke bilde tilgjengelige akkurat nå, men kan ihvertfall legge ved litt info :)

96 mod 520, kjørt 218000km

elektrisk skinninteriør fra 2002, facelift lykter med angeleyes, facelift baklykter, godkjent senk i vognkort 50/30 19"m6 felg på sommer, 17" fine alufelger på piggfrie vinter. Manuell kasse. takluke

ny radiator i høst :)

bilen er sølv.

Pris: 58000,-

Skrevet
Har ikke bilde tilgjengelige akkurat nå, men kan ihvertfall legge ved litt info :)

96 mod 520, kjørt 218000km

elektrisk skinninteriør fra 2002, facelift lykter med angeleyes, facelift baklykter, godkjent senk i vognkort 50/30 19"m6 felg på sommer, 17" fine alufelger på piggfrie vinter. Manuell kasse. takluke

ny radiator i høst :)

bilen er sølv.

Pris: 58000,-

Kan være interessant om jeg får tilsendt noen bilder. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...