Jay-O Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Har bestemt meg for å beholde denne perlen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Helt ny frontrute - ingen rust rundt vinduet, har bilder. Byttet hos Riis Bilglass Stavanger (veldig proffe folk). Bilen må gå, da familiebil er kjøpt inn og hus skal kjøpes. Bud mottas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Litt flere bilder: Vinterfelgene Helt ny frontrute - byttet på Riis Bilglass Stavanger, med lekkasjegaranti. BMWCCN Rogaland's Concourse d'Elegance - 3. plass Eldre Modifisert 2011, 1. plass Eldre Orginal 2012 Flere bilder kan skaffes ved forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37256777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Vinterlagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Er åpen for bytteforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 1987 BMW 325iX. Strøken og helt original. 99 500 km. Aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 1987 BMW 325iX. Strøken og helt original. 99 500 km. Aktuelt? Som sagt, alt er av interresse, men har du bilder? Er i grunnen mer intressert i store GT biler, men en fin E30 er ikke å forakte. Kom med info og bilder, så tar vi det fra der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Fremdeles til salgs. Går for 100K som den er (Uten PKK, men med betalt årsavgift). Står lagret, starter og går som ei klokke på første turn. Må sees. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Kom med bud, da den må gå. Pga personlige årsaker har jeg ikke tid til å passe på den lengre, og den bare står seg ihjel. Førstemann med et fornuftig bud får den. Her er muligheten for å få seg et bra eksemplar av en klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eder Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Kom med bud, da den må gå. Pga personlige årsaker har jeg ikke tid til å passe på den lengre, og den bare står seg ihjel.Førstemann med et fornuftig bud får den. Her er muligheten for å få seg et bra eksemplar av en klassiker. Et tips er vel og ta en full NAF test og publisere resultatene her, så er det muligens noen som blir litt tryggere på og kjøpe en så gammel bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Hei Sendte deg en pm, har du fått den? Sven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 HeiSendte deg en pm, har du fått den? Sven Jepp, men er på telefon og hjemmefra, fikser det snarest. -Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 ok, det har ingen brå hast slik sett så du behøver ikke stresse Bare greit å vite den kom frem så jeg ikke maser mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Kom med bud, da den må gå. Pga personlige årsaker har jeg ikke tid til å passe på den lengre, og den bare står seg ihjel.Førstemann med et fornuftig bud får den. Her er muligheten for å få seg et bra eksemplar av en klassiker. Et tips er vel og ta en full NAF test og publisere resultatene her, så er det muligens noen som blir litt tryggere på og kjøpe en så gammel bil... Til dels uenig. NAF test er noe som trengs dersom du ikke har peiling / du er usikker på om annonsen stemmer / det er en "vanlig" bil / gjerne en nyere bil. Å ta NAF test på en 29 år gammel bil av denne typen er sløs av tid og penger. Det er alltid noe med en bil når den når en viss alder, og den som kommer til meg og krever det og forventer at de ikke skal finne noe, kan heller plage noen andre. Jeg er heller ærlig med de som genuint er intresserte og vet hva de ser på her mtp samler og motorhistorisk verdi. Dette er en kul bil, men og en bil som krever stell og tid, da den trekker på årene og slites. Bare det at den står nå sliter på den (i mine øyne mer enn bruksslitasje). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg