ninjaskills Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Heihei ! Har nå kjøpt meg en bmw 320 som førstegangs bil men er 2.5 år til jeg får lapper så trur nok jeg har bytta bil et par tre ganger før den tid kommer Litt planer: ny armlene få på nye sommer hjul (BBS rc) få bilen MYE lavere valse hjulbuer polere bytte lister (litt rust på ene lista rundt vidu) ny stereo Ting som er gjort: M3 interiør M3 fangere simons sports eksos bmw motorsport felger bakrutesenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Her er et bilde av bilen sånn den står nå Skal se om jeg får tatt noen fler om det kommer no god vær ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Tøff bil, fin sånn som den er egentig, ikke selg den hvertfall Ble kjøpt i Bergen sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 hehe blei kjøpt i bergen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Ser jeg en mtech2 i garasjen,må få ut bilder av begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 får legge ut litt mere bilder da Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Får ta noen bilder med e30`en når den kommer hjem fra burbygging her et bilde fra mandag Bare jeg som har riktig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 endelig tråd jo! me likee! vi får dra og ta litt bilder en dag, med noe annet en mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Nå blir det nye felger på 320en ! skal til sandefjord og hente dem på torsdag ! må nok valses en del siden det er 5-serie inpress Gleder meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Bildene funker ikke? Hvilke felger er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Selge de gamle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Det er BBS rc Nei må nok nesten beholde de gamle Noen andre som ikke ser bildene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Ingen bilder her heller. Så ut som en grei bil forresten. Hvor gammel er du? 2,5 år til du får lappen? That makes you 15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Liten suppegjøk som går i 10 klasse tror han gleder seg maks til og bli 16 og få kjørt litt selv og cruise rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Haha, når jeg var på den alderen trimma jeg mopeder, drev ikke på med bil. Er jo bare tortur å ha bil når det er 2,5 år til du kan kjøre alene. Fristelsen er større for å kjøre uten lappen også, som kan medføre flere år før lappen er i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå