Forbiss Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hei Siden eg snart er ferdig med e28 bruksbilen så må min nåværende bruksbil vike. Dette er ein velutstyrt og velholdt bil som er påkostet masse det siste året. Det eg kommer på i farta er: -bremseskiver, klosser og håndbrekkvaierer -eksosanlegg frå kat og bak -lenkearmer til stabstag framme -endeledd begge sider -hjullager begge sider framme og h bak -batteri -reg.reim, vannpumpe og simring veiv -blei understellsbehandla i fjor -nye 17" felger med nye dekk (sommer) -h4 xenon kit i hovedlamper -hjulstillingskontroll -ny svinghjulsføler -ny grill og panserlås med ny låssylinder Bilen er bra for rust (husk dette er ein 13 år gammel Ford ) Er eu godkjent fram til April 2013, blei eu godkjent med null feil i fjor. Km.stand er ca 165300 Av utstyr kan det nevnes: -4x el. ruter (def ruteheismotor venstre bak) -el. m3 speil -ac. (har liten lekasje) -varmetråder i frontrute -fjernstyrt sentrallås -skinnratt og girkule -rails -rollo -bagasjeromstrekk -hvite blinkers framme og på siden -MS Design frontspoiler -org takvinge 16" alu vinterfelger Det negative med bilen er altså lekasje på ac anlegg, venstre ruteheismotor bak er defekt og ein liten bulk i bakfangeren(sjå bilde). Utenom dette er bilen i bra stand. Lite forbruk og billig forsikring. Bimmerspris: 40.000,- + omreg Ta kontakt her på forumet eller på tlf 45632275, eller mail: knutforberg@hotmail.com Bilen står i Bø i Telemark Mulig det er eg som er fullstendig dust men eg får ikkje lasta opp bilder. Jobber med saken! Inntil videre , her er annonsen på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34316372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå