Gjest Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Pris? Boltsitkel? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Bud.Alle bmw'r har 5*120. Å dette er ett bmw forum, så da selger jeg bmw felger så da kan du jo gjette hva boltsirkel er:) Ja, herregud så dum jeg var... Å jeg som trodde de gamle f.eks e30, e21 etc var BMW......De har nemlig 4x100, men der tok jeg feil gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Og dekk dim kom du med etterpå. Virkelig ikke meningen å søple til salgstråden din, men det er ikke urimelige spørsmål å stille i en salgsannonse uten vital info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå