Terminatorbmw Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 (endret) Hei! jeg kjøpte min e36 coupe mtech 93 mod som repobjekt,og ikke blitt kjørt i norge bilen er ifra Litauen.og skal bli til en driftingbil.Planer:- = skal gjøres X = GjortMotor:AC Schnitzer s50b30usAC Schnitzer Spesial veivakselAC Schnitzer Spesial råderAC Schnitzer spesial stemplerAC Schnitzer spesial kamaksel 4-kvadrat kuttet til 101AC Schnitzer blokkDiverse:XGS-performance Stødemperlager bakXGS-performance camberjusterings topplager40L Fuel CellXCoiloversX Sparco 6 punkt og seterSparco rattX BurX hydraulisk håndbrekkPedalboksVindusnettM3 innstegslistGS camberjusteringsstag bakXPowerflex framX Ebc bremserX Ebc redstuff klosserfinner ikke på mere i farta. Endret Juli 24, 2015 av Terminatorbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Elsker coupe-karosseriet. Hadde det vært meg ville jeg lakka denne gul! Gul med sorte felger hadde sett meget bra ut på drifting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 hehe ja skal se hvilken farge jeg tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gult er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Fikk igjen stolene mine idag,og laga til stolfeste men så hadde fattern glemt og ta med beltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 bilen blir nok gul eller svart matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Huff nok en dag over er jo ikke barebare når alarmen henger seg opp og og når jeg først skal finne den så finner jeg ut at den ligger langt nedi motoren så da får man jo bare for og få det fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Lagde til stolfeste idag ble bra å gå tom for lakk erno dritt halv ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hei igjen nå har jeg sitti og holdt på med ledningsnettet te bmw`en i 5 timer nå og halveisferdig jaja bare og fortsette blir jo kvitt endel ledninger Da blir det nok opp til vrådal i helga og hente motoren gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Faen Tokk ut ledningsnettet og så når jeg skulle ta det inn igjen så gikk det ikke som planlagt joda ikke helt min greie så nå må jeg få hjelp av noen som kan dette Trur ikke jeg får no mere liv i den nå lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Skikkelig spaghetti detta ja! men det lar seg jo løse! Er det ikke en eneste ledning som er merket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 så ut som en fin coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Skikkelig spaghetti detta ja! men det lar seg jo løse! Er det ikke en eneste ledning som er merket?? ordentlig spagetti det her ja! ja håper iallfall det. ingen ledninger er merket men jeg husker åsen de ser ut de jeg trenger så ut som en fin coupe:) ja var veldig fin både innvendig og utvendig for en så billig pris lite rust og blei veldig fornøyd her er det første innlegget mitt må ta en titt her og står litt mer her: viewtopic.php?f=6&t=217598 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Gikk ut i garasjen istad og tok ut ledningsnettet og nå har jeg fått litt mere kontroll motoren kommer hjem i helga så jeg trenger en bunnpanne til m50 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå