Terminatorbmw Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Takk for tipsene Sponsorer venter jeg med til jeg er ferdig med bilen ja hadde vært kjipt om bilen var ferdig og jeg ikke kunne kjøre for jeg mangler penger Deler merker jeg angrer litt på at jeg kjøpte giremblemet men ac schnitzer merke fikk jeg med 525ix en min for den var bygd om av ac schnitzer pengene mine har nå gått til coilovers og det jeg mangler som er viktig kjøreutstyr får bare vente må ta litt etter litt det viktigste må først, så på kjøreutstyr en gang og så regnet jeg det ut det var mellom 15-20k så ja det er en dyr hobby jeg har satt meg i Utenfor sesongen virker bilen min så sparer jeg til piggdekk så kjører jeg på isen og sparer mest mulig penger til neste sesong Dekk skal jeg kjøre med brukte dekk så blir det bare trening så når jeg skal på løp blir det nye billige dekk drifting er Dyrt ja. Takk
Terminatorbmw Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 Da fikk jeg melding fra Schmiedmann at pakken er sent
Terminatorbmw Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 nå snakker fattern om at vi skal bygge opp 2,5L min som jeg har liggans hadde blitt kult om vi kunne bygge den opp
Terminatorbmw Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 jo den skal jeg bruke men jeg kjøpte meg en 525 til som jeg skal bygge opp til 3-600hk
Terminatorbmw Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 og da var vi igang med motor nr.2
Terminatorbmw Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 da drar jeg snart ned til gs og henter litt deler også på butikken og hente en pakke fra schmiedmann
Terminatorbmw Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 da var coilovers,powerflex og gs performance topplager så skal jeg montere coilovers imorra
Terminatorbmw Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 noen som har en liste over hvor mye moment forskjellige ting i m50b25 trenger?
Terminatorbmw Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 da var bilen på bakken igjen Litt camber da LAV NOK? Den blei HØY bak
Terminatorbmw Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 Noen som vet hvorfor den blir så høy bak?
M|Fjeld Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Fjern justeringsskuren bak så blir den fin og lav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå