Jørgen Lie Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Som topic sier så vurderer jeg og selge mine OZ-hjul. Felgene er i bra forfattning, men kunne trengt seg en shinings og polering av kant for å bli 100%. Den ene bakfelgen har en liten bulk helt i yttre del av kanten. Skal få tatt bedre bilder av de når jeg kommer hjem fra sjøen. Har nye carbonringer liggende til senterkoppene, da den ene er litt ødelagt og den andre mangler litt. Teknisk info: 2stk 9x16 med ET 14 og 205.40.16 Nankang-dekk, kjørt en sesong 2stk 9,5 x16 med ET 08 og 205.40.16 Nankang-dekk, også kjørt en sesong. Dekkene kan lett brukes en sesong til. Har enda ikke snudd de, til tross for en del km kjørt gjennom fjorårets sesong. Her er noen bilder av felgene på bilen min. Usikker på hva jeg ønsker og få for disse da jeg er usikker på salg, men bud under 8000,- vil ikke bli vurdert. Urelevant prat og synsing av pris etc er ikke ønskelig i denne tråden. Spørsmål og evt bud skrives her. Useriøse kjøpere er ikke ønsket. Mvh Jørgen Iversen Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Har mottatt bud på 9000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Ingen som vil ha skrudde kanthjul til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleHB Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Ikke solgt nei. Kommer hjem fra sjøen i morgen, så da skal jeg prøve og rekke å ta bilde av hver felg og legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Kan jeg få dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Du kan kanskje få de, om du først og fremst byr over 9000,- eller evt over de andre som har tatt kontakt som skal komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Skal få tatt bilder i morgen! Dårlig lys i kjelleren nå, så skal ta de ut i morgen og ta bilde av hver felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Beklager dårlig kvalitet, men regner med dere ser den felgen som er skadd. Litt filing av bulken skal det la seg gjøre og omtrent skjule den helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå