///Normann Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Da selger jeg min gamle BMW 525i Touring Bilen har gått 257.000 Motor og gir er i utmerket stand Ratt og girkule er M-tech, har skifta fra orginal radio til DAB JVC spiller m/usb. Har satt i svart skinn interiør fra delebil Har også en delebil stående, om det skal være ønskelig å ruske med seg ved eventuelt salg. Kjente problemer, har mangel-lapp. Dårlig clutch (Har nytt clutch-sett til den.) Dårlige niv.reg dempere bak (Har "nye" liggende.) Små kosmetiske skader rundt om, selv om bilen fremstår helt fin på avstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 motor som står i delebil? om den fungerer, mulig å kjøpe bare delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Normann Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Delebilen har en motor som har gått 160.000, 24v mangler en coil. Starta før jeg bytta coilen til den andre bilen. Glemte å få med at bilen er 1993. Delebilen er ikke spesielt fin å se på, den er hakket mørkere i farge, å har en del rust på kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 kan du sende meg tlf nr på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Normann Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Da ser det ut som bilen er solgt, takk for respons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå