milhouse Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Vi skal vise en ombygd 320 på tirsdag(håper vi). Bilen starter ikke og den klager på bensinpumperelet. Dette skal ikke komme fra en vanlig e46 m3, men vi trenger reelet med delenr 61357892976. dette skal stamme fra e39 m5 eller z3 M. da med e46 motor ikke e36. Vi har bestilt delen, men det tar for mange dager til den kommer. Noen som kjenner noen som er villig til å leie/selge sitt. Hadde hjulpet meg MASSE. Hvis ikke spøker det for vårmønstringen. Helst Oslo omegn, men jeg er villig til å kjøre ett stykke! Hvis noen kan hjelpe meg med dette så blir vi enige om en passende dusør!! Kan nåes på 92899854. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Trodde tråden omhandlet stjålte biler når jeg så overskriften..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Trodde tråden omhandlet stjålte biler når jeg så overskriften..! Ser den!!! Var ikke plass til å skrive noe mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 kan dere ikke bare laske noen kabler i kontakten? gå utenfor releet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 forst ikke en ting av det dirty! Men skal snakke med han som hjelper meg med bilen og som vet hva som er foran og bak på en bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå