TaxDog Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hei! Jeg skulle koble til CD-spilleren i bilen og fant ut at jeg måtte bytte pluggen som satt der fra før. Jeg klippet av ledningene og satt på en sukkerbit (noen hadde gjort noe lignende før meg med kabelsko) Etter at jeg var ferdig med å koble inn høyttalerledningene ble jeg usikker på hvor strømmen skulle inn. Her er en skisse over hvor langt jeg kom og hva som gjenstår. De korte kablene er koblet og de lange med spørsmålstegn trenger jeg hjelp med Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Du kobler vel selfølgeligt til ein isokontakt i bilen. Det er jo isokontakt på spilleren eller på ledningssettet som følger med spilleren. Strømkabler ifra bil er vel berre å måle. http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a037 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaxDog Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Takk for hjelpen. Enten så er det ikke strøm i de kablene fra bilen ellers så er mitt multimeter fra clas olson ubrukelig Mer feilsøking i morgen når det er lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå