Gå til innhold

rustet hull i bensin rør. å morkna slange. trenger hjelp.

freser93
 Share

Anbefalte innlegg

fant ut her idag at bilen lakk bensin så fikk jeg jekka opp bilen å tror du de ikke var et jækla høl i bensin røre å morkna bensin slange. noen som kan hjelpe med hvor jeg får tak i de to tingene å hvordan de byttes lettest mulig ^^ takk på forhånd peppzzzz :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akuratt samme bil som deg. Fikk en bekjent bilmekaniker til å ta det svart. Gikk hvertfall 1 time med det. Men var ikke så dyrt. Han måtte ut med en del ting for å komme til. Slangen kan du kjøpe på gs og koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akuratt samme bil som deg. Fikk en bekjent bilmekaniker til å ta det svart. Gikk hvertfall 1 time med det. Men var ikke så dyrt. Han måtte ut med en del ting for å komme til. Slangen kan du kjøpe på gs og koed.

takker. em driver å leiter på gs, men finner ikke noe, gs kode ellerno ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søk opp bilen din på gs med regnr. Gå på ETK, velg bensin, og deretter velg bilde der du ser røret som er ødelagt. Da finner du delen og kan bestille den.

åja tror jeg fant d. men koster d virkelig 700kr for et liter rør ? hvis du ser på 1 å 2 på bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster å kjøre BMW. Men finn ut dimensjonen på røret, kjøp metervare på biltema og tilpass selv. Koster deg med utstyr ca det samme, men da har du utstyret liggende til senere.

yepp, var på bmw vektsted idag som kjente til problemet å de sa jeg burde kappe litt i røret å sette på slange å så sjøte med kobber rør for så på den vanelige slangen under bilen, for å sleppe å gjør alt det pirke arbeitet for og bytte røret. heller kappe det der det ikke er hull eller rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig ja. Da kutter du bare ut den rustne biten med en rørkutter, husk å kutt ut nok slik at all rusten forsvinner, hvis ikke har du bare samme problem om en liten stund. Kon deretter røret på begge sider og skru inn en slange.

jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...