Steffen.. Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Vurderer nå så selge/bytte bort min BMW 540iA. Har ikke hatt det så lenge men av det jeg har opplevd så fy for en bil! Og for en motor! Kjøpte bilen selv xx.xx.xx som et ganske impulsivt kjøp. Noe jeg ikke angrer på i ettertid da bile nallerede har gitt meg mye. Av utstyr jeg vet om så er det: Stor navi Ekstra lyspakke Komforskinn-seter (Grått og sort interiør) Takluke El solgardin bakrute 4x el-vinduer (standar?) AC M-tek styling med M5 framfanger og M5 hjulbuer Telefon m/handsfree Appel kontakt under hanskerom til musikk Multi funksjonsratt Cruise-control Mulig det er mer men er ikke sikker. Det sitter 19" BBS rep felger i 19" x8.5 foran og 19"x9.5 bak. 235 dekk foran og 265 bak som er ørlite strekk på. Dekkene er generelt bra bortsett fra innerside på bakhjul. Bilen ble 18.04.12 lakk renset og pålaggt en Swissvax voks. Og er ellers veldig fin i lakken Bilen ble også hel lakkert 2010 i orginal fargen. Av interiør så har jeg ikke rukket å gå sikkelig over enda så det kunne vært bedre. Noe slitt ved sømmer i førerstol. Bilen har gått 240 000 men merkes ikke på bilen. Motoren har tidligere fått nye topper og ble sammtidig planslipt. Gått rundt 10 000 mellom hvert oljeskift. Girkassen har også fått ny olje og på tross av at det ikke blir anbefalt så gjorde det under for bilen. Girer smooth og fort. Det følger også med litt div deler som bla org navien, øyelokk, noen stag, xenon++ Det sitter også på 2 år gammle KW coilovers på bilen Det er gjort litt småfiks på bilen ettersom jeg kjøpte den med noen små feil. Noen av de er desverre ikke fikset. Det negative Komforstol sjåfør side så sliter vippe funksjonen kun på ene siden. Har hatt opp og kikket og klarte å lirke litt på den defekte siden og klarte å få den til å bevege seg litt så virker som det bare har "satt seg" litt. Bakluke går kun opp med nøkkelen. Knappen i bilen og og på luken fugerer av en merklig grunn ikke. Har ikke rukket og kikke noe på dette enda. Ting jeg har gjort Overhalt og smørtopp kalipere foran og bak begge sider. Fikset handskerom Renset lakk og lagt Swissvax Hjul foran blir ombalansert neste uke Om 10 dager kommer helt nye bakfelger da klarlakken har flasset av Fikset Cruise-control Bilen selges ikke fordi jeg ikke er fornøyd med bilen, men av den enkle grunnen av at jeg trenger en bruksbil med henger feste. Har vurdert krok på denne bilen også, men med tanke på automat kassen så ble dette lagt bort. Bilen den skal byttes i blir 99% sikkert en BMW 330d med manuelt gir. Ønsker 150 000 for bilen. Syntes ikke detter er noen upris for en såpass godt holdt 540iA. Så håper en annen entusiat her inne er interesert i en grom sommerbil eller en råtøff bil som kun mangler spacere for å få stance til sommeren. En bil som får enormt med oppmerksomhet når den brøler fra Supersprint eksosen Enough said, pictures! Etter en vask, litt justering av coilovers og kaliper overhaling Bakfra under første ordentlige vask i mitt eie Foran under første ordentlige vask, flere bilder av vask Show tråd Lakkrens er gjort og morro a begynner Resultat neste 5 bilder Sikkert noen som ikke er for høyden men subber faktisk aldri selv med M5 hjulbuene. Bilen kan selvførgelig stilles oppigjen etter behov og ønske. Var ønske om flere bilder. Så her er noen Org navi, oppgradert til den storeskjermen. Org BMW vare Org luftfilterboks følger med (edit: lagt til flere bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Bytte i 2011 mod 116d sport edition? Alpinhvit, 7000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Bytte i 2011 mod 116d sport edition? Alpinhvit, 7000km. Et klart int bytte, men føler i grunn at jeg har nådd maksgrensen for hvor dyr bil jeg skal ha. Så må nok desverre pent takke nei til tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hvor ligger Vestfossen? Kan du vurdere 130 for bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Bytte i min? BMW E39 525TDS. så kan du få 35000 Imellom. Nylakkert, M5 Styling, Xenon. gått 279000km EU ok i 2 år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Fortsatt til salgs? Er det 4.4l V8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Den der er vært hver jævla krone. Hadde du ville hatt en 320ci M bil innbytte med mellomlegg til meg så hadde den vært solgt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå