Ev1 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i. Noen som vet hvor jeg får tak i ny kloss. Bilen er en 520i 96 mod som sagt. Snakker da om klossen som sitter under bilen, i bakkant av hjulet foran Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 BMW forhandlerens delelager. Bilopphoggeri. GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i. Noen som vet hvor jeg får tak i ny kloss. Bilen er en 520i 96 mod som sagt. Snakker da om klossen som sitter under bilen, i bakkant av hjulet foran Even Koed Schmidmann http://www.ebay.com/itm/BMW-Jack-Pad-E8 ... 2821wt_922 En smart ting å bruke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i. Noen som vet hvor jeg får tak i ny kloss. Bilen er en 520i 96 mod som sagt. Snakker da om klossen som sitter under bilen, i bakkant av hjulet foran Even Koed Schmidmann http://www.ebay.com/itm/BMW-Jack-Pad-E8 ... 2821wt_922 En smart ting å bruke.... Orginaljekken passer ikke til de du linker til her kevin, jeg kjøpte fire nye hos GS. Koster ikke all verden:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i. Noen som vet hvor jeg får tak i ny kloss. Bilen er en 520i 96 mod som sagt. Snakker da om klossen som sitter under bilen, i bakkant av hjulet foran Even Koed Schmidmann http://www.ebay.com/itm/BMW-Jack-Pad-E8 ... 2821wt_922 En smart ting å bruke.... Orginaljekken passer ikke til de du linker til her kevin, jeg kjøpte fire nye hos GS. Koster ikke all verden:)) orginaljekke????????? den er ikke til orginal jekk. men uorinal jekk. legger så jack paden på uorginale jekke. og jekker opp bilen. jack paden passer også oppi jekke festene på bilen. jeg bruker den på bilen min. passer bra. også slipper man og bruke orinale jekker. tar for lang TID.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Les teksten: "Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i", derfor regner jeg med at han er ute etter den orginale:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Les teksten: "Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i", derfor regner jeg med at han er ute etter den orginale:)) jo men derfor ga jeg han en tips for å få bilen orginal. + en tips på å bytte hjul fortere. med en jack pad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Les teksten: "Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i", derfor regner jeg med at han er ute etter den orginale:)) jo men derfor ga jeg han en tips for å få bilen orginal. + en tips på å bytte hjul fortere. med en jack pad Ja jeg skal være enig at det går fortere å bytte hjul med en garasjejekk, men hva skal man da gjøre hvis man punkterer ute på landeveien? Tror ikke alle skjører rundt med en garasjejekk bak i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Les teksten: "Jeg har mistet ene plast/gummi-klossen som den orginale jekken skal festes i", derfor regner jeg med at han er ute etter den orginale:)) jo men derfor ga jeg han en tips for å få bilen orginal. + en tips på å bytte hjul fortere. med en jack pad Ja jeg skal være enig at det går fortere å bytte hjul med en garasjejekk, men hva skal man da gjøre hvis man punkterer ute på landeveien? Tror ikke alle skjører rundt med en garasjejekk bak i bilen Nå er du bare vrien og veldig vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Nei det var ikke meningen, jeg tenkte bare litt lengre og i andre sammenheng Regner med han finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ev1 Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Ja, takk for svar Jeg lurte først og fremst på kloss til orginaljekken, ettersom jeg ikke var klar over at det fantes egne klosser til garasjejekk. Nå som jeg vet det, så tipper jeg at jeg kjøper ett sett av de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå