lierbimmer Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 hei har nettopp fått bygget om min e46 320d til valeo enkelmassesvinghjul med tilhørende clutch. problemet mitt er at stangen til slavesylinderen er ca 10mm for kort. nr 18 på bilde. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/320d-M47/LHD/N/2000/december/browse/clutch/clutch_control/ merker dette ved at clutchen biter med en gang jeg slipper den opp og den er vanskelig å få i gir. noen som har opplevd det samme eller vet hvor jeg kan få tak i andre lengre "pinner" eller "hetter" til slavesylinderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Nå vet ikke jeg hvordan dette ser ut hos deg nå, men noen tilfeller er det utløserlager som er tykkere(smalere) Mulig du har det fra samme motor som svinghhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Nytt utøserlager fulgte med i dette kitet som er montert. Jeg fikk et verksted til å ta jobben med å bytte over da jeg ikke hadde tid eller verktøy for hånd selv. Mye mulig dette har noe å si, men jobben nå blir å få fikset en annen pinne til slavesylinderen. Håper bare jeg slipper å få laget dette custom og kan bruke fra en annen bil. Jeg har ikke skrudd ut slavesylinderen og målt lengden enda så setter stor pris på noen kan hjelpe meg med mål, eventuelt har en liggende løst. Spanderer en pils på den som har fasiten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå