MeSs Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Vurderer å selge min E36 320i Coupe siden jeg verken har tid eller lyst til å gjøre den ferdig. Kjøpte bilen i 2009, selger trodde det var dårlige foringer i bakstillingen. Så istedenfor å bytte foringer kjøpte jeg en 325 bakstilling med GS performance foringer og M3 3.0l differential. Begynte å bytte, så viste det seg at bilen hadde Subframe disaster. Har fikset dette, og sveist inn forsterkninger i innfestinger til bakstilling, samt tatt noe rust. Begynte også å bredde bilen med runde breddeskjermer, disse er skrudd med M6 umbraco pynteskruer (rf). Har 4stk M3 felger som er glassblåst, og 2stk breiere M3 felger som kunne trenge litt omsorg. 4stk 16" felger med gode ContivikingContact piggfrie vinterdekk.. Nesten nye. Sitter facelift grill foran og M3 framfanger, dette er nytt med kvitteringer. Gule lykter og spredere. M3 bakfanger. Apex 60mm senkesett med fjærer og dempere. El. takluke og vinduer som virker. Bilen er EU ok til desember i år, jeg har ikke kjørt noe med bilen. Men skiver, bremserør etc ser ok ut. Iflg. forrige selger brukte bilen vann eller olje, dette vet jeg ingenting om. Servicehefte frem til 242.000km. Det som gjenstår av arbeid er å sette på tanken, og bakstilling. Lakkere breddeskjermene og bakluka som det satt en stygg spoiler på, bakluken er reddet. Og sveisa. Jeg har 3stk bakstillinger, du kan velge hvem du vil ha med, skal selvsagt ha mer for 325 bakstillingen: 318iS bakstilling, uten sperre. 320i bakstilling, dårlige foringer, sperre uvisst. 325i bakstilling, glassblåst, lakkert, byttet alle foringer til GS performance foringer, nye skiver og klosser. Med M3 3.0l sperrediff. (Må skiftes olje på) Kan også få med alle sammen. Av interiør så har jeg 320i interiøret, og M3 alcantara interiør, M3 førerstol er slitt, mens passasjersetet og baksetet er 100% strøkent. Har en del felger liggende. Dette blir vi enige om.. Her er ETT bilde av bilen, den er sykt støvete. Kunne trengt en lakkrens, men ellers fin. Ingen bulker, jeg har tatt den rusta jeg har sett. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 M-tech 2 ratt sitter i.. 18 knappers OBC, har også en i reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hva med pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Jeg har ikke snøring på hva du forventer å få for denne... En minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Jeg har ikke snøring på hva du forventer å få for denne... En minstepris? Har til folk at jeg gjerne vil ha igjen 25 for den, men kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Det blir nok over min prisklasse. Er på jakt etter et billig M3 emne.. Trenger igrunn ikke felger, interiør etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Det blir nok over min prisklasse. Er på jakt etter et billig M3 emne.. Trenger igrunn ikke felger, interiør etc.. Kom med ett bud da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå