Gå til innhold

GS Silvertrack til E30 Selges (BBS LM Replica)

RoboX
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte ett sett felger her om dagen, som var tiltenkt prosjektet mitt, men de passet heller kleint.. Selges derfor videre, så kan noen andre spare noen kroner på sprett nye felger og dekk, kun prøvemontert to av de og de har ikke rullet annet enn i balanseringsmaskinen.

GS Silvertrack - 4x100 - 8 og 9,5 x 17" - ET27 og 28 - 215 og 235/40 dekk

Kom med bud, helst tett opp mot kjøpspris selvfølgelig.

Bildene under er av disse felgene.

p5bo1ekwgzlys9mp5z7z.jpg

vgwfbfc0sdr8exz8ce3e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint det, men da mot forskudd, minimum fraktbeløp og resten på oppkrav.

Hvis andre er interessert, men usikker pga frakt, kan felgene medbringes mot Oslo eller Stavanger. Kjører begge retninger relativt ofte, mest mot Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg desverre ikke svare skikkelig på, jeg har ikke e30 selv. Det stod nevnt i annonsen at bakre hjulbuer måtte bearbeides for å gi tilstrekkelig frigang. Uten at jeg kan si det sikkert, så kan det kanskje unngås delvis ved å montere smalere dekk(Har selv kjørt med 215/40 på denne bredden felg tidligere). Vil anbefale å høre med noen som har erfaring med e30 og brede felger. Fremfelgene skal passe rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke e30. Kjøpte de for å bruke på en Corrado og det hadde gått, hvis ikke det hadde vært for at jeg har coilovers. Måtte space ut til et 0 for å få de på. Det ble alt for bredt for biltilsynet desverre.. Tar kontakt på telefon i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...