RoboX Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Kjøpte ett sett felger her om dagen, som var tiltenkt prosjektet mitt, men de passet heller kleint.. Selges derfor videre, så kan noen andre spare noen kroner på sprett nye felger og dekk, kun prøvemontert to av de og de har ikke rullet annet enn i balanseringsmaskinen. GS Silvertrack - 4x100 - 8 og 9,5 x 17" - ET27 og 28 - 215 og 235/40 dekk Kom med bud, helst tett opp mot kjøpspris selvfølgelig. Bildene under er av disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 sender du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Går fint det, men da mot forskudd, minimum fraktbeløp og resten på oppkrav. Hvis andre er interessert, men usikker pga frakt, kan felgene medbringes mot Oslo eller Stavanger. Kjører begge retninger relativt ofte, mest mot Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 ca pris ? er det med dekk og hvilken type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hei! Jeg har en helt original 1985 320i (med de originale 14" lettmetall-felgene) Hva må jeg gjøre for å få disse felgene til å passe? Har som sagt ikke senket bilen eller valset eller noe i den duren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Det kan jeg desverre ikke svare skikkelig på, jeg har ikke e30 selv. Det stod nevnt i annonsen at bakre hjulbuer måtte bearbeides for å gi tilstrekkelig frigang. Uten at jeg kan si det sikkert, så kan det kanskje unngås delvis ved å montere smalere dekk(Har selv kjørt med 215/40 på denne bredden felg tidligere). Vil anbefale å høre med noen som har erfaring med e30 og brede felger. Fremfelgene skal passe rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sander2008 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 hei hva vi du ha får felgene. holder til i arendal. bygde di får mye? på standar e30?? mvh hebbe 90538090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Har ikke e30. Kjøpte de for å bruke på en Corrado og det hadde gått, hvis ikke det hadde vært for at jeg har coilovers. Måtte space ut til et 0 for å få de på. Det ble alt for bredt for biltilsynet desverre.. Tar kontakt på telefon i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Går for 8000 frem til mandag. Er de ikke solgt innen det, så bredder jeg bilen og bruker de selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå