Bimmerfører Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Selger dette diagnosesystemet, da jeg ikke trenger dette lenger og egentlig aldri har for testet det. Kabel for USB, så du trenger ikke den rs232 adapteren. 2stk dvd plater med masse software bla. DIS v57 SSS Progman V32 Carsoft og annet som jeg ikke husker navnet på. Kom med bud, detter ligger bare i skuffen og samler støv Bor i Østfold men jobber i Ski og Oslo, så dette kan leveres etter avtale, eller sendes pr post.
Bimmerfører Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Ingen som trenger diagnose utstyr?
Hankook Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Er det dette utstyret man trenger for og kunne kode? Bilde av kabelen, og ikke minst en pris?
Bimmerfører Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Dia ... 799wt_1373 Det er dette utstyret, og pris er jeg noe usikker på, da jeg ikke vet hva markedspris på det er, men kom med bud så blir vi nok enige, jeg kjøpte det selv for å bruke dette selv, men trenger dette ikke mer, derfor har jeg ikke testet det. Noen få hundrelapper må det da være verdt
Bimmerfører Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 bump prisantydning 300-500,- pluss frakt det kan da ikke være så hakkande gale pris vel
Hankook Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 bumpprisantydning 300-500,- pluss frakt det kan da ikke være så hakkande gale pris vel Dette kan vel sendest som brevpost? I så tilfelle 400,- inkl frakt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Bimmerfører Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 bumpprisantydning 300-500,- pluss frakt det kan da ikke være så hakkande gale pris vel Dette kan vel sendest som brevpost? I så tilfelle 400,- inkl frakt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Ja brevpost kan den nok sendes som, veier jo ikke mye, så hvis kjøper tillater det så kan den sendes som brevpost. 400,- er notert og er det ingen høyere bud når jeg kommer hjem 1.mai så er denne din for 400,- får dessverre ikke sendt den før 2.mai da jeg ikke er hjemme igjen før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå