Mats_St Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hei! Har etter mye nå bestemt meg for å selge prosjektet mitt. Jeg har en jobb der jeg pendler mye å har ikke tid til dette lenger desverre. Dette er et bra utgangspunkt for noe som kan bli et morsomt leketøy for den som vil. Litt om bilen: 1992 Modell 318IS Orginalt Farge org: Sort Norsk registert karosseri med vognkort så den kan registreres igjen om ønskelig. Det følger med mye til bilen å det meste er nytt. FMIC Oljekjøler WRC Bur 17" AC Schnitzer felger (NYE) TA Technix Coilovers Linselykter med angeleyes M-Tech front FK eksos med 4 DTM utblås bak 2 stk Motorer - M50B20 24V Non vanos 150HK - M50B25 24V Non vanos 192HK (mangler bunnpanne/girkasse) Turbo sett med masser av deler. Har en hel pappeske med tilbehør som slanger,klemmer,filtere,tanker etc. Turbo (ukjent merke) Grenrør Noe er prøvemontert på motor som står i bilen idag men er ikke ferdig. det meste ser ut til å passe rett på men dette vet jeg ikke. Det gjenstår egentlig ikke alt for mye arbeid for en som har tid å lyst. Har orginal hjerne og ledningsnett til motor så kun litt elektrisk i dash å til lys. legge opp bensinrør og bremserør. Oppkobling av rør til olje/turbo osv. Alt selges i en pakkepris på 25,000,- sånn den står idag. Dette er langt under det jeg har betalt for alt totalt men jeg kan ikke forvente å få det tilbake heller. Derfor en lav pris til en som kansje har lyst til å gjøre den ferdig. Er du interresert så vennligst kontakt meg per PM (legger ikke ut email og telefon nr her da jeg blir bombandert med spam mail etc) Bilen står lagret ca 15 min kjøring fra lillestrøm å kan vises frem i ukedager da jeg ikke er her området i helgene. Mvh Mats Størdal Bilder ligger på powerdrift sine sider: LINK: http://www.powerdrift.no/phpBB3/viewtop ... =11&t=5871 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hei! Selger du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå