Julian Sommer Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Vil gjerne ettermontere el-vinduer foran på min E34 525tds. Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg det? Vet ikke hva som ligger i bilen originalt av kontakter/releer.
rolfi Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Da plukker du bare av dørtrekket og sjekker for ubrukte ledninger og kontakter. Kan vel sjekke under midtkonsollen også, om det ligger ledninger/stikk klar der til bryterene. Har du ledningsnettet, trenger du kun vindusheiser med motorer og bryterene.
Julian Sommer Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Skal ikke kontakten til el-vinduer eventuelt være i bakkant av sparkepanelet ca, før den gjennomføringen inn til døra?
rolfi Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Nå ble jeg faktisk usikker... Sjekk begge plasser, evt vent på svar av noen som vet det 100% Trodde hele ledningspølsa skulle ligge inni døra, men kan hende jeg blander det sammen med en annen bil.
Julian Sommer Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Kan godt hende det er jeg som blander sammen også. Men takk for svar
kje Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Normalt vil det ligge 2-kontakter under midtkonsollen bak girstanga (noen ganger kun én, og andre ganger ingen i det hele tatt). Har du to ligger det klart ledningsnett frem til dørene fremme og bak, slik det gjorde på min Da trenger du bryteren foran i midtkonsollen, bryter i dør bak venstre og høyre, ledningsnett i dørene og vindusheismotor med mekanisme. Går ikke vinduene automatisk ned ved ett enkelt trykk på bryteren kan du skifte grunnmodulen til 93'- og du vil få den funksjonen også...
Julian Sommer Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Tusen takk for svar! Er det mye hokus pokus hvis det ikke skulle ligge noen der? Eller om det skulle være en der?
kje Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Du får kjøpt ettermonteringskit som skal være nokså kurrant å montere. Ligger det klart går det rimelig greit, men noen gloser må du regne med Tok av dørene når jeg gjorde det på min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå