Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ettermontere el-vinduer foran på min E34 525tds.

Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg det? Vet ikke hva som ligger i bilen originalt av kontakter/releer.

Skrevet

Da plukker du bare av dørtrekket og sjekker for ubrukte ledninger og kontakter. Kan vel sjekke under midtkonsollen også, om det ligger ledninger/stikk klar der til bryterene.

Har du ledningsnettet, trenger du kun vindusheiser med motorer og bryterene.

Skrevet

Nå ble jeg faktisk usikker... Sjekk begge plasser, evt vent på svar av noen som vet det 100% :)

Trodde hele ledningspølsa skulle ligge inni døra, men kan hende jeg blander det sammen med en annen bil.

Skrevet

Normalt vil det ligge 2-kontakter under midtkonsollen bak girstanga (noen ganger kun én, og andre ganger ingen i det hele tatt). Har du to ligger det klart ledningsnett frem til dørene fremme og bak, slik det gjorde på min :) Da trenger du bryteren foran i midtkonsollen, bryter i dør bak venstre og høyre, ledningsnett i dørene og vindusheismotor med mekanisme. Går ikke vinduene automatisk ned ved ett enkelt trykk på bryteren kan du skifte grunnmodulen til 93'- og du vil få den funksjonen også...

Skrevet

Du får kjøpt ettermonteringskit som skal være nokså kurrant å montere. Ligger det klart går det rimelig greit, men noen gloser må du regne med :P Tok av dørene når jeg gjorde det på min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...