Robkill Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Heisann! For en del år siden kjøpte jeg disse felgene, men har ikke sett noen like verken før eller etter! Så jeg vet i grunn ikke hva de heter, noe som irriterer meg litt (Ikke vasket på disse bildene) Ellers står det også "Handpolished " og 8.5x18 ET 8 på de forran 10x18 ET 19 på de bak, på felgsiden likt som skriften dere ser på bildene over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 ACS Type 2....tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det er ikke direkte type 2 dette. Det er en felg som oz hadde tillatelse fra schnitzer å produsere. De er en kryssning mellom Type 1, og den konkave type 2. Det skal stå type og et 4 siffret tall inne i felgen. Felgene er ganske så sjeldne, og har nok større verdi enn orginale type 1/2 vil jeg si. Edit; står det delenr O.Z-3109.A på de som er 8,5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Står det på framfelgene ja, og 3110.A på bakfelgene. Men det var spennende informasjon, godt at noen sitter inne med slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Dette er vel innpress som sitter som hånd i hanske på E31 vil jeg tro? Husker det var en sølvgrå E39 med på fremsiden av bilsport på slutten av 90-tallet med disse felgene. Det var vel en AcS5 3.2 mener jeg. Har bladet i boden et sted. Sitter som hånd i hanske på 7'ern din iallefall! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 De sitter nok bra på en e31 ja Tidligere sto disse på en e34 M5 som han jeg kjøpte felgene av tok i innbytte. Det var vel i 96 de ble plassert på en låve, helt til jeg kjøpte dem i 2006! Felgene er forøvrig produsert i 1993. Synes de passer bra på e32'n. e23'n er jeg i grunn litt usikker på! Ha bakhodet at dette bilde er av en ganske så uferdig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Som jeg har sagt til folk på Pm, det er jeg litt usikker på! Må da være om jeg finner noen andre felger jeg liker bedre først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Felgene er ganske så sjeldne, og har nok større verdi enn orginale type 1/2 vil jeg si. Går ut fra du mener monoblokk utgavene og ikke de 3 delte Type 1 og 2. Stilige felger ja, og som nevnt passer de perfekt på e31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Felgene er ganske så sjeldne, og har nok større verdi enn orginale type 1/2 vil jeg si. Går ut fra du mener monoblokk utgavene og ikke de 3 delte Type 1 og 2. Stilige felger ja, og som nevnt passer de perfekt på e31. Siden jeg har den 3 delte type 1 selv så vet jeg forskjell på de. Jeg mener selvfølgelig at de er blanding av type 1 og 2 monoblokk. Type 2 split er det heller ikke oz som har produsert, det er Ronal med dårligere kvalitet. Jeg har btw et sett med type 1 split til salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Felgene er ganske så sjeldne, og har nok større verdi enn orginale type 1/2 vil jeg si. Går ut fra du mener monoblokk utgavene og ikke de 3 delte Type 1 og 2. Stilige felger ja, og som nevnt passer de perfekt på e31. Siden jeg har den 3 delte type 1 selv så vet jeg forskjell på de. Jeg mener selvfølgelig at de er blanding av type 1 og 2 monoblokk. Type 2 split er det heller ikke oz som har produsert, det er Ronal med dårligere kvalitet. Jeg har btw et sett med type 1 split til salg.. Var ikke sånn ment, jeg vet jo at typ 1 og 2 kommer i både monoblokk og splitt. Det du skrev over kunne jo tolkes slik at disse var så skjeldne at de var mer verdt enn type 1 og 2, inkludert splitt typen, noe jeg mener de ikke vil være. Hadde 17" type 1 3-delte på min e31 når jeg kjøpte den, men solgte de til www.felgen-garage.de da han skulle ha 800 euro for å pusse de opp. Der og da regnet jeg med at jeg aldri kom til å bruke de siden jeg kjøpte meg 19" 3-delte Work felger og det var 800 euro ut vinduet. Nå kan jeg faktisk tenke meg et sett 18" Typ 1, eller Hamman PG1/OZ-Futura. Men 17" blir for lite, må være 18", 9-9,5" framme og 10,5-11" bak med lavt innpress og feeeeet kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Var ikke sånn ment, jeg vet jo at typ 1 og 2 kommer i både monoblokk og splitt. Det du skrev over kunne jo tolkes slik at disse var så skjeldne at de var mer verdt enn type 1 og 2, inkludert splitt typen, noe jeg mener de ikke vil være. Hadde 17" type 1 3-delte på min e31 når jeg kjøpte den, men solgte de til http://www.felgen-garage.de da han skulle ha 800 euro for å pusse de opp. Der og da regnet jeg med at jeg aldri kom til å bruke de siden jeg kjøpte meg 19" 3-delte Work felger og det var 800 euro ut vinduet. Nå kan jeg faktisk tenke meg et sett 18" Typ 1, eller Hamman PG1/OZ-Futura. Men 17" blir for lite, må være 18", 9-9,5" framme og 10,5-11" bak med lavt innpress og feeeeet kant. Da tror jeg du skal sjekke tråden min. 9,5 og 11x18 et 13 og 18 viewtopic.php?f=18&t=222996 Edit; budet er på 30000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå